När får jag hämta nycklarna?

Hejsan,

Jag har fått en lägenhet hos Roslagsbostäder och flyttar in om två månader. Jag undrar om jag kan hämta nycklarna tidigare? Var hämtar jag dem?

Kommentarer

  • Hej,

    Välkommen som hyresgäst hos oss på Roslagsbostäder!

    Nycklarna hämtas hos förvaltaren på distriktskontoret mellan klockan 13-16 (13-15 om det är en fredag) den dagen avtalet träder i kraft. Infaller det på en lördag, söndag eller helgdag hämtas nycklarna nästkommande vardag.
    Gällande att hämta nycklarna någon dag tidigare beror på om nuvarande hyresgäst bor kvar eller inte, ring förvaltaren för mer information.

    Jag önskar dig en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Hej
    Jag behöver nyckel till elstolpen. Kan lämnas i brevlådan på LTV 8.
    Tomas
  • Hej
    Jag ska flytta till min bostad 1 april och jag undrar var ligger distriktskontor som jag ska hämta nycklarna Jag ska flytta till Hallstavik
    Med vänlig hälsning
    Rana

  • Hej!

    Grattis till din nya lägenhet!

    Nycklarna hämtas på vårt distriktskontor på Gottstavägen 8 i Hallstavik.

    Hoppas du ska trivas hos oss.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare