När är inflyttningen i Roslagsskutan i Älmsta?

Hej, jag undrar om ni vet lite mer exakt när inflyttningen sker i de nya lägenheterna i Älmsta?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Inflyttningen har faktiskt, glädjande nog, tidigarelagts till våren 2020 istället för till sommaren som vi först planerade för. Vi kommer ha inflyttning i olika etapper för att ni ska få en så behaglig inflyttningsdag som möjligt. Exakta datum är inte satta ännu, men räkna med inflytt under april och maj 2020.

    Under vecka 37 kommer lägenheterna läggas ut i intressebanken på vår hemsida. Redan nu kan du logga in på "Mina sidor" och klicka i "Nyproduktion" under din önskemålsprofil så får du ett mail om när de finns i intressebanken. Du gör sedan en intresseanmälan på den lägenhetsstorlek du är intresserad av. Först vid mötet med oss, om du är en av dem med högst köpoäng, väljer du vilken exakta lägenhet du vill ha. Den med högst köpoäng blir kallad först, sedan nästa på tur, osv.

    Passa även på att besöka vårt öppet hus på Videvägen 11B i Älmsta för att träffa oss uthyrare och få svar på de frågor och funderingar ni har. Vi finns på plats tisdagar kl 12-15 veckorna 23-28 samt 34-38.

    Med vänlig hälsning,

    Mikaela Uthyrare
  • Uppdatering:
    Inflyttningen i Roslagsskutan är planerad till april 2020. Intresseanmälan görs v 37, mellan den 10-17 september. Välkomna på visning den 10 september (kl.12-15) om du vill kika in i lägenheterna innan du bestämmer dig.
    Roslagsbostäder