Vad gör man om kontot avaktiverats?

Mitt konto har avaktiverats och kan varken logga in eller skapa ett nytt konto. Vad ska jag göra?
Cecilia Strandberg

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Om det gått mer än 12 månader sedan du senast loggade in har du tyvärr åkt ur kön. Om du vill stå i vår kö måste du registrera dig på nytt. Om du nyligen loggat in måste du kontakta oss för att få hjälp. Vi besvarar endast allmänna frågor här så ring oss på 0176-207500.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare