Måste vi spara köksskåpet där vi satt in en diskmaskin?

Vi har satt in en diskmaskin som vi tänker lämna kvar den dag vi flyttar om nästa person önskar ha den kvar, behöver vi spara skåpet som satt där innan?

Kommentarer

  • Hej, tack för din fråga. Ja, skåpet måste sparas eftersom diskmaskinen är er privata ägodel och skåpet ingår i lägenheten. Skåpet ska monteras tillbaka när man antingen flyttar ut eller väljer att inte ha diskmaskin längre. Om skåpet inte finns kvar kan man bli debiterad för en nytt skåp.