Har ni dragit ner på underhållet i Skogshill?

Upplever en märkbar försämring av underhåll i området. Miljöstationerna är otroligt smutsiga och en "sanitär olägenhet". Vill knapp lyfta lockt på matavfall. Tidigare fanns alltid personal synligt i området och gick grundligt igenom behov för området. De hade kontakt med boende och hjälpt till vid behov.😊
Om ni har genomfört nedskärningar av underhåll, service och personal, då kan ni väl vänligen meddela era hyresgäster om detta i alla era berörda områden.
Missnöjet finns☹️

Mvh
/Hyresgäst Skogshill
Anna-Lena Ramström

Kommentarer

  • Hej,

    Vad tråkigt att höra.
    Jag tar dina synpunkter vidare till förvaltningen i Norrtälje.
    Tack för att du skrev.

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare