Vad händer efter att jag gjort en intresseanmälan?

Hej!
Jag har lagt en intresseanmälan på en lägenhet i Rimbo på skolvägen! Fick då ett mejl efteråt att om jag går vidare med anmälan ska ja bli kontaktad av er men jag hitta inget”Går vidare” alternativ! Så jag undrar bara hur man går vidare från de?
Oliver

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Alla dina intresseanmälningar hittar du under "Mitt sökande" och "Bostad" på Mina sidor. Där ser du även status för varje lägenhet du sökt. Om sista dag för intresseanmälan passerat och det fortfarande står "Intresseanmäld" är du tyvärr inte bland de 15 första som fått ett erbjudande. Är du en av de 15 som får ett erbjudande kommer status ändras till det och du får du dessutom ett mail om det.

    Lycka till och ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare