Inloggning

Hej!
Jag är skriven i bostadskön his er. Men jag kan inte logga in.

Kommentarer

  • Hej Petra!

    Om det inte går att hitta dig själv när du försöker logga in med Bankid så har du sannolikt tappat din plats i kön då du inte har loggat in det senaste året. Om du fortsätter få förslag från oss och har problem att logga in kan du gärna ta kontakt med oss via telefon. Vi har telefontider 08:00 - 12:00. Växel: 0176-20 75 00

    Med vänliga hälsningar