Hur ställer man sig i kön till nyproduktion?

Hej!

Jag är bara intresserade av nyproducerade hyreslägenheter.
Hur ställer jag mig i kön till dem?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Vi har ingen speciell kö till nyproducerade lägenheter. Står du i våran bostadskö står du i kön till alla våra lägenheter. Däremot kan du välja att bara få förslag på nyproducerade lägenheter. (OBS! Man får bara förslag per mail, inte post)

    För att välja vilka förslag du vill få mailade loggar du in på "Mina sidor", scrollar ned till "Mina profiler" och klickar på "Ändra". Bocka i "Nyproduktion", se till att du bockat i rutan att du vill få förslag och klicka på "Spara mina inställningar". Du kommer då få förslag på "Mina sidor" och på mailen när vi har nyproducerade lägenheter att hyra ut.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Jag har försökt flera gånger att få ställa mig i kö hos Er men det har inte lyckats. Vad göra?
  • Hej!

    Det är svårt att svara på varför det inte fungerar för just dig, såhär i forumet. Kan det vara så att du redan står i våran bostadskö?

    Ring gärna vår växel på 0176-20 75 00 så kan vi kika närmare på vad det är som inte fungerar.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare
  • Här finns en kort film om hur man ställer sig i kö hos Roslagsbostäder,
    Ställ dig i kö hos Roslagsbostäder​​​
    Roslagsbostäder