Har ni studentbostäder?

Hej!

Jag har hört att det finns studentbostäder i Norrtälje, är det ni som förmedlar dem?

Hälsningar
Nina

Kommentarer

  • Hej Nina!

    Tack för din fråga. I Norrtälje kommun är det vårt systerföretag Campus Roslagen som erbjuder studentbostäder. Sök bostad hos Campus Roslagen på nedan länk.

    De erbjuder bostad för dig som studerar på eftergymnasial nivå samt till dem som nyligen fått en anställning hos ett företag i Norrtälje kommun.

    Besök hemsidan: www.campusroslagen.se
    Roslagsbostäder