Digitala tvättstugebokning

Varför har ni tagit bort det digitala tvättstugebokning från eran app? jag kan i nu läge inte se mina bokningar eller boka nya tider.

Kommentarer

  • Hej!

    Förra året ersattes appen med Mina sidor för hyresgäster och nyligen släcktes möjligheten att boka tvättid genom appen. Om du tidigare bokade tvättstuga via appen eller på Mina sidor för "sökande" (gamla Mina sidor) är du varmt välkomna att boka tvättstugan från Mina sidor som hyresgäst framöver. Vi strävar efter att samla alla tjänster som du behöver på ett och samma ställe. Appen kommer på sikt att fasas ut helt och ersättas av Mina sidor.

    Mina sidor kan du som hyresgäst hos Roslagsbostäder:
    • Ta del av nyheter
    • Felanmäla digitalt
    • Boka tvättstuga (för områden med digital bokning)
    • Kontakta oss med frågor eller förbättringsförslag
    • Se hyresavier och inbetalningar
    • Få notifikationer om pågående ärende och felanmälan
    • Välja hur du vill ta emot information från oss
    • Se din el-och vattenförbrukning (för dig med individuell mätning, IMD)
    • Läsa Bopärmen med både regler och tips för ett bekvämt boende
    • Läsa besiktningsprotokoll
    • Uppdatera dina kontaktuppgifter

    Logga in här: https://minasidor.roslagsbostader.se/

    För att logga in i mina-sidor som hyresgäst loggar du in på mina sidor som hyresgäst. Du kan använda både användaruppgifter och Bank-ID, på så sätt kan fler i familjen boka tvättstugan. Spara sidan som en genväg på hemskärmen för smidig åtkomst.

    Med vänliga hälsningar
    Nawar
    Uthyrare