Hur ställer man sig i kö för radhusen på flygfältet?

Jag har en fråga, hur ställer man sig i kö för radhusen på flygfältet? Jag har bott här i stort sätt hela mitt liv och jag försöker ha koll om det kmr ut några radhus men ser aldrig det men jag ser även att folk flyttar ut och så flyttar det en ny familj. Hur går jag till väga om jag är intresserad?
Grecia Zelaya

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Vi har en och samma kö till alla våra lägenheter. Se till att du ställt in bevakning på Mina sidor. Då får du ett mail så fort vi får en ledig lägenhet i den storlek du önskar. Som det ser ut just nu kan man bara fylla i vilken storlek och vilken ort man vill ha förslag om.

    Ha en bra sommar!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare