Bostadsområdet

Skulle inte ni sluta med att klippa gräset kl 7 på morgonen utanför fönsterna?
Varför låses inte bommarna in på bostadsområdet?
Therese

Kommentarer

  • Hej Therese,
    Roslagsbostäders bovärdar som hanterar grönytor arbetar 7:00-16:00 och försöker låta bli att störa med klippning, i den mån det går. Om du upplever återkommande störning från klippande bör du kontakta förvaltaren på ditt lokala distriktskontor.
    Gällande bommar bör du kontakta förvaltaren på ditt lokala distriktskontor för att få veta vad som gäller i ditt område. Samtliga distriktskontor har telefontid 8:00-12:00 måndag till torsdag.
    Fredrik Förvaltare