Hur kontaktar jag den visningsansvarige?

Hej! Jag ska på visning kl. 11 den 25/9 till Lommarvägen 27. Det står att man helst ska komma själv på visningen, men att man kunde kontakta ansvarig uthyrare och fråga om man kunde ta med någon. Hittar däremot ingen info om vem som är ansvarig uthyrare, så vet inte vem jag ska kontakta. Hittar endast mejl till visningsansvarig. Jag undrar därför hur jag kommer i kontakt med den ansvarige.

Det står även att man kan skicka ombud om man får förhinder, vilket jag eventuellt kan behöva göra om jag inte får ledigt. Måste jag kontakta någon för detta?

Vänligen, Sonja

Sonja

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    I meddelandet står det, precis som du skriver, mailadressen till visningsansvarig, i detta fall Marie-Louise. Det är den mailadressen du mailar till.

    Ha en bra dag!

    Med vänlig hälsning,
    Mikaela Uthyrare