Svårt att hitta ekologskt råris

Hej,
en av mina favoritprodukter alla kategorier är ert ekologiska råris, men under flera år har jag inte kunnat hitta det i butikerna i mellannorrland. Jag har sökt på alla butikskedjor, men utan resultat. Jag trodde det utgått ur sortimentet, men ser att det går att beställa på nätet. Säljs det inte längre i butik?
Vänliga hälsningar, Anna
Anna Wedin

Kommentarer

  • Hej Anna,

    jag kan tyvärr inte säga en specifik butik men vi säljer vårt ekologiska råris till butiker. Hemköp, citygross och Matöppet. vet inte exakt vilken av dessa som är dig närmast, men jag förslår att du tar dig till närmaste butik av ovan nämnda och har dem inte produkten inne - be dem ta in den.

    Vänliga hälsningar
    Linda