större förpackning av teffmjöl mm?

Som mor till allergisk dotter skulle det vara bra om det fanns större förpackning av mjölsorterna, så att man "alltid" har mjöl hemma vid/till bakning av bröd mm.

Vanligt vetemjöl finns ju i både 1 kg och 5 kg paket...

Är detta något ni har och kan jag i så fall specialbeställa??
Ann

Kommentarer

  • Hej Ann,

    Tack för att du hör av dig till oss! Tyvärr är inte detta ingenting vi har i nuläget men jag ska framföra din feedback till våra produktutvecklare - det var ett jättebra tips 😀

    Stort tack!

    Hälsningar,
    Josefin