Risentas Bulgurblandning, Lins & Orzoblandning samt Ris och sesamblandning - utgått.

Hej!
Jag har letat efter Risentas Bulgurblandning, Lins & Orzoblandning samt Ris och sesamblandning i olika matbutiker i Solna men ej hittat dem. Skulle ni kunna tipsa mig om var de finns här i Solna eller i Stockholm).

Vänligen
Gustaf Lann

Kommentarer

  • Hej,

    Dessa produkter har utgått från vårt sortiment, utgick v. 42.
    Men kan finnas kvar i vissa butiker om du har tur, så fråga gärna i butikerna efter dem.

    Mvh Åsa
    Åsa
  • Min enda kommentar är att det var en tråkigt. Jag skall dock undersöka om det kan gå att få ihop liknande blandningar med några utav Risentas andra produkter. Av den anledningen ställer jag nu frågan till Risenta om så kan ske.

    Vänligen
    Gustaf Lann
  • Vi tyckte om dessa produkter. Går det att få receptet?
    Ulrika
  • hej Ulrika,

    tyvärr så ger vi inte ut recept på våra produkter, men du kan få innehållsförteckningen så att du vet vad som fanns i och kanske få din egen blandning.

    Lins & Orzoblandning: Orzo ( helt MATKORN), gula linser, durra, quinoa, solroskärnor, kryddblandning (lök, koriander, gurkmeja, bockhornsklöver, ingefära, paprika, chilipeppar, fänkål, spiskummin, vitlök, svartpeppar, cayennepeppar), solrosolja.

    Bulgurblandning: BULGUR (VETE), gröna linser, rött ris, vildris, pumpakärnor, kryddblandning (lök, tomat, paprika, persilja, vitlök, gurkmeja, chiliflakes, rosmarin, timjan), solrosolja

    Ris och Sesamblandning: Brunt ris, bovete, röda linser, rött ris, röd quinoa, solroskärnor, SESAMFRÖN, kryddblandning (lök, paprika, chilipeppar, svartpeppar, spiskummin, vitlök, ingefära, muskotnöt, kardemumma, bockhornsklöver, kryddpeppar, kanel), solrosolja

    Lycka till!
    Linda