Risenta Mörka Psylliumfrön 300 g

Använder Risenta Mörka Psylliumfrön varje dag och brukar köpa dessa på ICA eller Hälsokraft. De finns nu inte att få tag på på någon av dessa ställen. Har även sökt på nätet men de verkar vara slut överallt. Ser nu att de inte finns på Er hemsida heller. Har de utgått och vad har Ni ersatt dem med ? Är det de som finns i pappkartong på 170 g ? Är de i så fall mörka eller ljusa ? Vilka butiker i Gävle är det som säljer dessa i så fall ?

Hälsningar
Marie
Marie Hertzman

Kommentarer

  • Hej Marie,
    Tyvärr har de mörka psylliumfröna utgått ur vårt sortiment. Det är flera parametrar som har påverkat detta beslut, bland annat leverantörernas möjlighet att leverera denna produkt till oss.

    I våra små pappkartonger på 170G märkta Psylliumfrö hittar du nu ljusa psylliumfrön. De ljusa psylliumfröna skapar mer av den geléaktiga substansen när de blötläggs, och är därför mycket bra för magen och lämpar sig också till bakning. Vi hoppas du gillar dessa också! 😊

    Prova att kolla hos Willys och Hemköp för våra psylliumfrön.

    Linda