Reklamerat en vara, men fortfarande inte fått svar.

Hej Risenta!
Jag reklamerade en vara hos er för flera veckor sedan, men har fortfarande inte
fått svar eller ersättning. Reklamation inkluderade produkter vid två tillfällen, där
vi drabbats av kvarnmott vid två tillfällen och tvingats slänga halva skafferiet.
Jag kan inte hitta någon bekräftelse på reklamationen och undrar om ni har
fått in något? Reklamationen gällde Ekologiska Chiafrön och Müsli Transbär Krisp.
Hoppas ni har kvar informationen i min reklamation och hör av er snart.

Med vänlig hälsning, Sara.
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara!
    Återkom gärna i ett mail till oss så jag får del av dina uppgifter så att jag kan hitta din reklamation.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.