Var hittar jag recept?

Recept ideér hittar du på vår hemsida under rubriken RECEPT.

Här kan du söka på recept för olika tillfällen, och även recept som är vegetariska och utan gluten. I sökrutan kan du även skriva in specifika ingredienser som du önskar använda i din maträtt, bakverk eller dessert.

Olivia

Kommentarer

  • Nästan alla recept är borta  - varför?

    Anna
  • Hej Anna
    Trevligt att du hör av dig till oss via vårt forum 😊

    Vi har mycket nyligen gjort om vår hemsida, visst är den snygg!? Risenta
    I samband med det arbetet gick det inte att rakt över föra in alla recept p.g.a. deras format. Snart ska vi få ordning på detta.

    Är det något speciellt recept vi kan hjälpa dig med idag?
    Pia Konsumentkontakt
  • Hej. Jag hade en liten recept häfte från er, som har försvunnit, tyvärr. Där fanns ett recept om Mexikansk linssoppa med nachochips. Nu hittar jag inte det på nätet. Kan ni hjälpa mig att hitta receptet. Soppan har jag bjudit många gånger och alla har tyckt om det. Nu är det ett tag sen jag har gort soppan så skulle behöva få tag det.
    Hoppas ni hjälper mig. Tack

    Eliisa Tuori
  • Hej Eliisa!

    Tyvärr så har vi inte heller kvar detta recept 😢
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.