Quinoaburgare

Hej,
Tänkte höra om ni inom snar framtid ska återinföra quinoaburgare mixen eller ngt liknande?

Mvh
Ava

Kommentarer

  • Hej Ava,

    Tyvärr har vi inga planer i dagsläget på att återintroducera våra quinoaburgare, men det kan självklart komma att ändras i framtiden. Vi informerar vår marknadsavdelning om att de är saknade, så får vi se vad som dyker upp på butikshyllorna framöver!

    Vänligen,
    Louise