Nötmix

Hej,
Jag har länge köpt er müslimix och blandat själv men nu har min butik tagit bort det bästa av allt, Nötmixen! Kommer denna komma tillbaka eller har ni tagit bort den helt ur sortimentet? Min mamma hade köpt 1kg med bara nötmixen, kommer detta isåfall komma som alternativ? Har tyckt det varit så bra med en blandning av nötter istället för att köpa en påse av varje sort. Tacksam för svar! Hälsningar Hanna
Hanna

Kommentarer

  • Hej Hanna.

    Den finns fortfarande kvar i vårt sortiment och ska finnas i alla butiker.
    Du får gärna fråga i butiken om det kanske kan vara så att den glömts att beställa, butiken kan i så fall beställa hem den.

    Mvh Åsa

    Åsa