Müsli - Tranbär & Crisp borta för alltid?

Hej!

Vi älskade er müsli Tranbär & Crisp men nu kan vi inte längre hitta den. Istället finns "Crispy Tranbär" som inte är lika god och endast säljs i 350g paket.

Finns det några planer på att återinföra Tranbär & Crisp?

Mvh
Marcus Löfgren

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Vi har nylanserat vår müsli och uppdaterat förpackningen och recepten något. Vi jobbar kontinuerligt med att förbättra våra produkter, mycket baserat på vad våra konsumenter tycker.

    I ”Crispy Tranbär” är det fortsatt samma mängd tranbär men vi har valt att byta till en variant som ger en god syrlighet. Vi har valt att minska mängden fröer, men müslin har fortsatt sin härliga krispighet. Den nya produkten har varit väldigt uppskattad i de sensoriska smaktester som vi har gjort. Sedan är det givetvis högst individuellt vad man tycker om det.

    Vi är naturligtvis öppna för dina synpunkter även fortsatt, så vi är glada för all typ av feedback vi får på våra produkter, så att vi kan fortsätta utvecklas! Tack för att du tar kontakt!

    Vänligen,
    Louise