Kakao och Kokos granola

Hej

Jag hittar inte er kakao och Kokos granola någonstans. Har ni slutat tillverka den? Panik?.

Hälsningar Annika
Annika

Kommentarer

  • Hej Annika,

    Tack för ditt inlägg.

    Tyvärr ingår inte längre Granola Kakao & Kokos i vårt sortiment.
    Men vi har fyra nya sorters müsli: Original, Nut, Crunchy och Fruit.

    Vänligen,
    Louise
  • Men åh, så himla trist! Den var ju så god.alla sorter. Er granola fick ju dessutom bra betyg i Råd & Rön!
    Hur kommer det sig att den utgått? Müsli är inte alls samma sak.
    Annika
  • Hej Annika,

    Granolan har tyvärr upphört av flera olika anledningar, som vi inte själva rår över. Vår marknadsavdelning ser just nu över granolans framtid, men ännu är inga beslut tagna.

    Det var olyckligt att granolan precis gjorde så bra ifrån sig i ett test, vi vet dock inte när detta test gjordes, så för vår del var det en glad överraskning vid en olycklig tidspunkt! Tack för din feedback, vi tar med oss dina synpunkter vidare och använder dem som underlag för framtida beslut.

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.