Hittar inte lösvikten?!

När jag var i Göteborg så upptäckte jag erat fantastiska koncept med müsli och diverse i lösvikt! Men problemet är att i min hemstad så hittar jag de ingenstans?

Jag undrar helt enkelt om ni har information på vilka butiker som har lösvikten, isåfall, finns det någon butik i karlstad som har risenta lösvikt?

Vore väldigt tacksam för svar!
Mvh Ida
Ida

Kommentarer

  • Hej Ida!

    Vad roligt att du gillar vårt koncept med müsli i lösvikt! Tyvärr finns det inte någon butik i Karlstad (eller Värmland) som verkar ha detta. Du kan däremot alltid lägga fram det som ett önskemål i din lokala butik 😀

    Hälsningar,
    Josefin