Hirsflingor

Hej
Jag undrar om era hirsflingor är gjorda av skalad eller oskalad hirs?
Timmy

Kommentarer

  • Hej Timmy!
    Våra Hirsflingor är gjort på skalad hirs.
    Ha en fin dag!
    Robyn
  • Hej!
    Hirs/hirsflingor verkar ha utgått ur ert sortiment. Litet nyfiken på varför?
    Mvh, Karin
    Karin Montelius
  • Hej Karin,

    Nej, vi har slutat tillfälligt med Hirsflingor. Detta då vi har haft kvalitetsproblem med vår Hirsflinge råvara. Vi jobbar på att hitta en leverantör som kan leverera Hirsflingor som håller de höga kvalitetskrav som vi ställer.

    vänligen
    Linda