Hirsflingor

Hej! Har ni slutat med Hirsflingot som produkt? Den fanns inte hos min Ica-affär längre, och hittar den inte på er hemsida heller...
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Tyvärr har vi inte längre hirsflingor i vårt sortiment. Några butiker har eventuellt några produkter kvar i lager, men tyvärr är vårt lager helt tömt.

    Vänligen,
    Louise
  • Men varför?

    Anette
  • Hej!

    Anledningen till att vi slutat med Hirsflingorna är för att vi haft en produkt som vi inte varit nöjda med, kvalitetsmässigt har den inte varit på den höga kvalitesnivå som vi vill hålla. Med detta sagt så vet jag att våra inköpare tillsammans med vår kvalitetsavdelning jobbar på att hitta en leverantör som kan ge hos denna produkt med den höga kvalite som vi vill ha.

    Vi är medvetna om att Hirsflingor är en populär produkt bland våra konsumenter.

    vänligen
    Linda