Mina fröknäcken blir bara till smulor!

När jag bakar era fröknäcken så blir det bara smulor när jag ska dela dem. Hur ska man göra? Tips? Vänligen Karin

Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Att tänka på när man bakar fröknäcke är att man i vissa fall behöver använda en lite mindre mängd vätska för att inte fröknäcket ska bli så sprött.
     Tänk också på att låta "smeten" vila länge och att använda bakplåtspapper och inte smörpapper.

    Hälsning
    Therese, Konsumentkontakt

    Therese