Granola

Saknar granolan. Det finns inga fullvärdiga alternativ. Snälla lägg tillbaka den i ert sortiment. Särskilt jordgubb och vanilj.
Elon Mander

Kommentarer

  • Hej Elon,
    Trevligt att du hittat till vårt forum! 😊

    Alla Risentas granolasorter har tyvärr upphört. Flera parametrar har orsakat detta beslut och vår marknadsavdelning ser just nu över granolans framtid, men ännu är inga beslut tagna.

    Vi noterar din favoritsmak Vanilj, Tranbär & Jordgubb och tar vara på detta som underlag för framtida beslut, så får vi se vad som kan komma att dyka upp på butikshyllorna framöver.

    Tack för att du väljer Risenta! 💛

    Vänligen,
    Louise