Glutenfritt?

Hej! Jag undrar om receptet på filmjölksbrödet är glutenfritt?
Lotta Soon

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Receptet på filmjölksbrödet är glutenfritt, allt hänger nog lite på vilket havregryn du använder. Havregryn i sig är glutenfritt, men då vi inte säljer denna ingrediens så kan jag inte svara på om de olika märken som säljer denna produkt innehåller spår av gluten.

    Vänligen
    Linda