Förpackning Råris

Råris
Vi tycker att Risenta har marknadens bästa råris och uppskattar att det säljs i 1 kgs förpackningar. MEN, vi skulle hellre se en kartong än plastpåsen som den nu säljs i.
Olle-Petter MELIN

Kommentarer

  • Hej Olle-Petter!

    Tack så mycket för din feedback, alltid viktigt med konsumenters förslag, detta tar jag med till pågående projekt för miljövänligare förpackningar.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Tack för det. Jag var osäker på om plastpåse eller kartong var mest miljövänligt, men än viktigare för mig är det praktiska förvaringen: plastpåsen faller lätt omkull och är svår att försluta.

    Olle-Petter Melin
  • Hej igen!

    Då förstår jag bättre din input, tack för förklaringen.

    Fin dag!
    Robyn