Felaktig marknadsföring? Müsli Tranbär och krisp

Jag läste innehållsförteckningen och känner mig lurad. Den heter ”Tranbär och krisp”. Borde den inte rimligen heta ”Russin och krisp”? Eftersom det verkar vara 19% russin och 5% tranbär.
Nathalie

Kommentarer

  • hej Nathalie,

    Vi beklagar att du inte är nöjd med vår müsli då du upplever att den saknar tranbär.

    Det kan i vissa fall hända att blandningen blir ojämn och då kan müslin innehålla mer, eller mindre av en ingrediens. Vi jobbar på att ändra våra rutiner för att undvika att detta ska inträffa.

    Jag tycker att du ska lägga in en reklamation hos oss, det hjälper oss att se vad vi kan bli bättre på och självklart blir du kompenserad för detta paket som inte innehöll vad det skulle.

    Linda