Lösviktsmüsli

Hej

Jag brukar blanda min egen Müsli på Coop i Helsingborg men de skall inte ha den möjligheten längre. Är det generellt att ni slutar med det eller kan jag hitta det i någon annan butik?

Anders

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du gillar vår lösviktsmüsli. Det stämmer att Coop Helsingborg har valt att ta bort den hos sig, men vi har fortfarande kvar den i vårt sortiment!

    Närmaste butik för lösviktsmüsli idag ser ut att vara Coop Forum i Lund, så kika in där om du har vägarna förbi.

    Vi har även flera färdiga frukostblandningar och på vår hemsida finner du inspirerande frukost recept.
    Olivia