Blanda själv

Hej, är blanda själv på uppenbarligen på utgång, men var har då dinkelpuffarna tagit vägen, naturella inte uppblandat med annat jox?
att döma av hur dess fack varit tomt medan andra varit fyllda, så var de populära.

/// Hans-Ivar S.
Hans-ivar Swärd

Kommentarer

  • Hej Hans-Ivar,

    Tyvärr säljer vi inte dinkelpouffar i lösvikt längre. Min kollega har redan slängt iväg en förfrågan till marknadsavdelningen om att sälja dinkelpuffar i påse istället men hon har inte fått svar än. Förhoppningsvis återkommer produkten till sortimentet igen!

    Hälsningar,
    Malin Malmsten