Återförsäljare

Hej
Önskar köpa fusilli av majs, linser och ärtor på nätet men ingen som säljer den. vilken e-butik säljer denna produkt?

Elizabeth Bladsten

Kommentarer

  • Hej Elizabeth,

    Vår fusilli av majs, linser & ärtor finns just nu endast i sortimentet hos Ica och Bergendahls (City Gross). Om du inte hittar dem i din närmaste Ica- eller City Gross-butik, fråga gärna personalen då de ska kunna ta in produkten vid efterfrågan!

    Vänligen,
    Louise