Återförsäljare fröknäckemix

Hej!
Jag vill köpa fröknäckemix (vilken sort som helt gärna alla)men vet inte var jag hittar dem. Jag bor i Vasastan (Norrbackagatan).
Tacksam för snabbt svar (jag längtar efter en bit Fröknäcke!)
Gunilla Nyhle'n

Kommentarer

  • Hej Gunilla.

    Kan tyvärr inte säga en specifik butik, men ICA, Willys, Hemköp, Citygross och Coop ska ha fröknäckemix i sitt sortiment. Finns fröknäckemixen inte på butikshyllan, be dem gärna ta in produkten.

    Lycka till!
    Linda