Ang eran Granola Kakao & kokos

Hej Risenta
Jag skriver till er angående eran Granola Kakao & kokos som jag fullkomligt älskar!
Nu verkar det dock som att butikerna slutat sälja denna ?...jag har letat i varenda matbutik i centrala Göteborg utan resultat...jag är mycket allergisk mot nötter och de flesta fröer och denna va den ENDA Granola jag kunnat äta någonsin utan att oroa mig gör allergiska reaktioner.
Hur går jag tillväga för att fortsatt kunna köpa denna goda Granolan?
Tacksam för svar!
Vänligen
Moa Petersson

Kommentarer

  • Hej,

    De säljs fortfarande i butikerna.
    Vi kan tyvärr inte säga specifika butiker, men den säljs på dessa kedjor:
    Ica och Coop.

    Fråga gärna efter produkten i butikerna – de kan beställa hem den från sitt centrallager.

    Åsa
  • GRANOLA HALLON & KOKOS hur mycket havregryn innehåller den

    Anita
  • Hej Anita!
    Vår Granola Hallon & Kokos innehåller 44% havregryn.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
  • Men har ni slutat med kokos och kakao? Varför? Enda granola jag gillat och kunnat äta pga allergier.  Dock hittade jag den endast på Coop där jag inte handlar så ofta.  (Dvs hittade den inte på Willys,  maxi,  kvantum, tempo mfl)

    Snälla,  ta in dem i ert sortiment igen!
    Sanna
  • Hej Sanna!
    Ja, det stämmer att vår Müsli Kakao & Kokos tyvärr utgått från vårt sortiment. Jag tar emot din önskan om att ta den tillbaka.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn