När sätts pengarna in på mitt konto?

Jag har skickat ogiltiga sedlar till Riksbanken för inlösen. När finns pengarna på mitt konto?
Riksbanken (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Det tar vanligtvis cirka två veckor innan ditt ärende är avslutat och du har pengarna insatta på ditt konto. Riksbanken skickar inte ut något meddelande när din ansökan beviljats eller när pengarna sätts in på ditt konto.

    Vill du veta mer är du välkommen att ringa oss på telefon 08-787 09 06. Telefontider är helgfria vardagar kl. 08.00-12.00. Det går även bra att mejla till inlosen@riksbank.se.

    Läs mer: ​Hur gör man med ogiltiga sedlar?​​​
    Riksbanken
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.