information skola

Hej
Jag arbetar med en årskurs1 och vi pratar om pengar i So-undervisningen.
Jag letar på er sida för att hitta en film eller information hur det går till att tillverka sedlar. Men jag hittar inget.

Har ni något tips om bra material för detta?
Agneta Aronius

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du jobbar med det här med eleverna! Jag ska kolla med våra sedelexperter vad vi kan bidra med. Jag återkommer så snart jag kan.

    Med vänlig hälsning,
    Andreas Rosander, Riksbanken
    Riksbanken
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.