Har mina sedlar kommit fram till Riksbanken?

Vill veta om mina sedlar har kommit fram till Riksbanken?
Riksbanken

Kommentarer

  • Riksbanken har tyvärr ingen möjlighet att skicka en bekräftelse på att vi tagit emot en försändelse.

    Om du skickat som rekommenderat brev eller värdepost kan du själv spåra din försändelse på postnords hemsida, www.postnord.se.

    Om du angett en e-postadress i din ansökan kommer du att få en bekräftelse så snart din ansökan registrerats hos oss. Observera att handläggningstiden för insända ansökningar varierar.
    Riksbanken
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.