Reseinfo

Sökte resa ropsten-hökarängen. Normal rek är byte i Slussen. Ni rek Gamla Stan. Ok men varför står det att man ska gå ut o sedan in igen via olija utgåbgar o gångväg 25m? När tåget man ska byta till avgår från samma perrong! Liknande tokiga förslag på andra rutter. Typ att man ska gå ut uppgång Hjorthagen för att ta bussar till Lidingö!

Kommentarer

  • Hej Camilla,

    När vi försöker återskapa ditt problem får vi bara upp byte i Slussen, vilken tid var det? Sökte du "från min plats" eller från hållplats Ropsten?

    Mvh
  • Jag sökte från Ropsten.

  • Kanon, tack!