Köpa sms-biljett

Hej
Hur gör jag för att min son ska få en biljett jag köpt till honom via min SL-app alt på www.sl.se
Inte speciellt informativt på er sida... Han har ju ett eget mobilnummer dit biljetten ska komma naturligtvis.... :/
Mvh

Kommentarer

  • Hej Susanna!

    Appen Res i Sthlm drivs av ett privat företag, i detta forum kan vi endast svara på frågor om appens funktionalitet. Därför måste jag tyvärr be dig att kontakta SLs egna kundservice antingen via telefon på 08 600 10 00 eller via hemsidan https://sl.se/sv/kundservice/.

    Ha en fortsatt trevlig dag
    /Julia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.