Hänvisning placering tåg

Hej! Nästan varje gång jag använder appen hänvisar den mig att sitta långt fram alternativt långt bak i tåget vilket skulle vara jättebra OM det stämde. Exempel: idag åker jag till Vällingby från Alvik och ska ta buss 116. Appen hänvisar mig att sitta längst fram i tåget vilket är helt fel och skulle göra att jag får gå långt och missa anslutningen. Det här är bara ett exempel av flera, går det kanske att fixa?

Kommentarer

  • Hej,

    Det går absolut att fixa, vi måste vara vet vilka uppgångar som blivit fel, dvs mellan vilka platser du sökt, kan du skicka det? Vore toppen.

    Mvh
  • Hej!
    Resan idag var från Alvik till Björnbodaskolan (tunnelbanans gröna linje till Vällingby, buss 116 mot Spånga station till hållplats Björnbodaskolan).
    Det står att jag ska vara längst fram i tåget men rätt är att man ska vara längst bak i sista vagnen i tågets färdriktning!

  • Hej igen,

    Tack, vi rättar dom!

    Mvh
  • Hej, en grej att rätta till. Jag kommer med blå linje 10 till Kungsträdgården och ska byta till buss 2 mot Norrtull. Då säger appen att jag ska vara långt bak i tåget och välja utgång Gallerian. Men det är fel, jag ska välja längst fram i tåget och ta utgången mot Arsenalsgatan.
    A
  • Hej A!

    Tack för att du informerar oss. Det ska vi korrigera.

    mvh
    Fabienne
  • Hej!
    Vart i tåget ska jag sitta om jag ska åka till Sollentuna station med pendeln för att sedan ta bussen till Danderyds sjukhus.
    MvhHasse
    Hasse
  • Hej Hasse!

    Får du inte upp det när du gör din sökning i appen?

    mvh
    Fabienne
  • Hej! Kommer med ett pendeltåg från Södertälje påväg till Arlanda. Ska man sitta långt fram eller bak i tåget?
    Elin
  • Hej Elin!

    Visar inte appen det? I så fall får vi fixa det.

    mvh
    Fabienne
  • Hej! Samma problem i bytet mellan tunnelbana och Nockebybanan. Åkte från TC till Alvik där appen hänvisade mig långt bak i tåget. I själva verket ska jag vara längst fram för att gå rakt över perrongen i Alvik till Novkebybanan.
    Jacob
  • Hej Jacob!

    Tack för infon. Det får vi rätta till.

    Mvh
    Fabienne
  • Appen vill att jag ska sitta långt bak i tåget fastän jag bara ska promenera från TC.

    Johanna
  • Hej Johanna!

    Jag ser att det har blivit en riktig bugg där. Med tåget som kommer upp under gångsträckan. Rapporterat det vidare.

    Mvh
    Fabienne
  • Jag skall åka till Bergshamra och gå ut mot Björnstigen. Jag vill veta om jag skall sitta längst fram eller längst bak i tåget. Det står inget om det i appen.
    mvh
    Maggi

    Maggi Thegström
  • Hej Maggi!

    Funkar det inte trots du skriver in en adress som slutdestination? Visar appen vilken utgång du ska ta? Eller funkar inte det heller?

    Mvh
    Fabienne