Frågor och kritik raderas

Jag har en fråga och det är varför raderar ni inlägg här på forumet? Har sett flera frågor försvinna härifrån, det gäller inte bara kritik från användare men ni raderar även förslag och tips på funktioner och utveckling av appen.

Varför gör ni det? Har ni svårt att ta kritik? Vill ni inte att vi användare ska komma med synpunkter på appen? Om man utvecklar en app måste man väl vara mottaglig både för negativ kritik men även förslag på förbättring av appen.

Som jag ser det är senaste inlägget här sedan december 2019, jag vet och har sett inlägg skrivna i närtid.

Kommer ihåg när Ulrika jobbade med appen, hon lyssnade och deltog i diskussionerna. Saknar henne.

Så min uppriktiga fråga till er, varför raderar ni inlägg? (Gissar med stor sannolikhet att detta inte kommer att passera och ens bli publicerat)

Kommentarer

  • Hej Daniel

    Tack för din fråga och vi raderar inget utan svarar och har dialog med alla som lägger in kommentarer och synpunkter. Vi arkiverar dock de frågor och kommentarer som är lösta eller att vi har lagt in funktioner i appen. Varför vi arkiverar är att tidigare var allt öppet i forumet och då är det väldigt svårt att hitta relevant information som är aktuell. Dock har vi haft väldigt lite kommentarer de senaste månaderna pga den situation vi alla just nu befinner oss i och det är betydligt färre som söker och reser med olika transportslag.

    Och vad det gäller din kommentar kritik tar vi mer än gärna emot både bra och dålig kritik för att göra appen så bra som vi kan för så många som möjligt.

    Hoppas du fått svar på dina frågor.

    Ha en bra kväll
  • Varför kan man inte betala i appen? Varför skall jag behöva annan parts (Nobina) app för att betala?
  • Hej Mattias,

    Idag får inte Res i Stockholm sälja SL's digitala biljetter, det är anledningen till att man länkas vidare. Travis är den första app utanför SL som har försäljning av SL's biljetter.

    Mvh
  • Den 4/12 försökte jag ladda ner totalt 3st 75-min biljetter reducerat pris, på min mobil.
    Pengarna drogs från mitt Swish konto men men inga biljetter laddades upp.
    När återbetalas mina 75kr till mitt konto?
    Mvh Elisabeth
  • Hej Elisabeth,

    Ring Travis support på 0855521316 så hjälper dom dig.

    Mvh