Bäst

Jag vill bara säga att den här appen är det bästa med Stockholms lokaltrafik. Om ändå tågen gick lika bra. Sjukt smidig funktionalitet och gränssnitt. Applåder!

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    Jag vill å utvecklarnas vägnar bocka och buga för berömmet!

    Trafiken i Stockholms län sköts ju som bekant av flera olika privata företag med olika grad av reliabilitet. Man kan lämna sina synpunkter/klagomål till SL på telefon 08 -600 10 00 eller på webben https://sl.se/sv/kundservice/.

    Tack än en gång för de fina orden!

    Med vänlig hälsning
    Socrates
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.