Avstängd busshållsplats

Hej,
När jag kom till min busshållsplats Skogsbrynet i Vallentuna i morse var den avstängd. Framgår inte hur länge och det står inte något i appen. Tur att jag hade cykel då det är långt till nästa hållplats!

Jag vill veta hur länge den ska vara avstängd? Jag är orolig för hur höstens trafik kommer att bli här ute då även vår station Kragstalund på Roslagsbanan är avstäng.

Mvh
Åsa Karlbom

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Det är SL som har den informationen så jag får be dig ta kontakt med dom, vi visar bara informationen vi får från dom.

    Mvh