Vilka återförsäljare säljer sektionsradiatorerna Delta ventil?

Hej!
Vi håller på renoverar ett hus från 1950 och skulle vilja byta ut alla gamla radiatorer till era sektionsradiatorer som heter Delta Ventil. När jag går in på olika återförsäljare verkar ingen sälja dem - jag bor i Stockholm vilka ska jag vända mig till för att köpa dem?

Mvh
Sebastian

Kommentarer

  • Hej
    Tack för er fråga . Återförsäljare eller grossist måste beställa dem av oss då det är en beställningsvara som ej är lagerförd. Alternativt är att kontakta en rörläggare/installatör som kan beställa den hos en grossist också . Installatören hjälper er även med vilken storlek och effekt som ni behöver .
    Med vänlig hälsning
    Lisa