Installationsmått för våra produkter på hemsidan

Vi har en vertikal designradiator enligt bifogad bild i oöppnad förpackning. Jag undrar hur mycket radiatorn sticker ut från väggen, alltså totalt med konsoler och själva radiatorn.  Det är lite trångt där vi tänkt ha den därför är det måttet viktigt att veta innan vi sätter igång ombyggnad. Jag förstår att den är 1800 mm hög, 705 mm bred, men hur mycket bygger den ut totalt från väggen?
Med vänlig hälsning

Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,
    Tack för din fråga!
    Vi har alla installationsmått för alla våra produkter på vår hemsida.
    När man väljer produkt finns det "flikar" ovanför bilden att trycka på.
    och där hittar man installation.

    Lägger med en länk till din Paros V

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support