Vändbar- tillbehör Yali 90 graders adapter

Vilka av era oljefyllda element med wifi anslutning är vändbara?
Jon Godhe

Kommentarer

  • Hej Jon,

    Inga av våra radiatorer är vändbara.
    Däremot har du fördelen när du kopplar Yali Plus modellerna mot Unisenza +Gateway att du styr de enbart i appen i din telefon.

    Om det är för att man ska se displayen bättre har vi ett tillbehör som underlättar och som gör att du ser displayen framifrån,
    Adapter 90 grader och du hittar den här Yali 90 grader

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Sales and Customer Support
  • Hej igen,

    Jag har behov av ett antaloljefylda element med wifi uppkoppling til min stuga. Problemet är att elkontakten i några av rummen är på "fel" sida för inkoppling av elementet.

    Harni något klurigt upplägg på hur jag skulle lösa en sådan problematik på ett snygg sätt?

    Jon Godhe
  • Hej.
    Ska de anslutas med 230V eller 400V?
    Joakim Tech Support El Nordic
  • 230V.

    2st 300*500 (under stora fönsterna i vardagsrummet)
    2st 600*800 (under sovrumsfönsterna)
    1st modell större för hallen.

    Måste ha Wifi.
    Elkontakter är på olika sidor om fönster/dörr. (därav frågan om vändbar)

    Jon Godhe
  • Om du kompletterar med "Cable Kit", se bifogad manual, så ska det gå bra.
    Den har E-nummer 8500167
    Joakim Tech Support El Nordic