Kan man använda Touch E3 för att styra radiatorerna (Yali Digital) trådlöst utan tillgång till WiFi?

Hej!  Kan man använda Touch E3 för att styra radiatorerna (Yali Digital) trådlöst utan tillgång till WiFi?

Mvh Joel
Joel

Kommentarer

  • Hej,

    Ja detta går utmärkt. Har man ingen Wi-Fi så talar radiatorerna och E3 panelen med varandra via radiosignaler.
    Vill man kunna styra på distans med vår CleverHeating app så behövs däremot Wi-Fi då E3 touchpanelen fungerar som en översättare mellan Wi-Fi´s 1:or och 0:or och radiatorernas radiosignaler.

    Mvh
    Lolita