Thermopanel V4 Plan - kan man koppla in och utgående på var sin sida?

Har just nu en gammal radiator och ledningarna går upp genom golvet 160 cm mellan varandra.

Så min fråga är om man kan koppla inkommande på ena sidan och utgående på andra sidan radiatorn?

Jens

Kommentarer

  • Hej Jens,

    Tack för ditt meddelande.
    På TP radiatorerna sitt tillopp och retur på samma sida.
    Om du tittar på TP flex är det kanske en lösning för dig.
    Du hittar vår tekninska broschyr för TP på nedan länk.
    Rådgör med VVS installatören också.

    Med vänliga hälsningar

    Kristina